"Consumer Reviews on Companies, Products and Services"

NAAPTOL

5 stars
(0)
4 stars
(0)
3 stars
(0)
2 stars
(0)
1 stars
(14)
Category: Entertainment

Contact Information
India

NAAPTOL Reviews

16 gb spypen July 1, 2011
refund
do not return refund
Daniel.C June 28, 2011
Response to order # 1340954
Dear Ms. Upadaya,

Kindly accept our sincere apologies over the delay caused.

We have received the product that you have sent at aramex and we would surely initiate refund for the same.

Be assured you will receive the refund within next 10 days.

We request your patience in the interim.

You can also reach us @ 9223580000 or can write us at feedback@naaptol.com or support@naaptol.com.

Thanks and regards,

Customer Care.
Naaptol Online Shopping Pvt Ltd.
Prabhudas May 21, 2011
Exceptional shopping at Naaptol
I am a regular customer at Naaptol.com,
Earlier I was little bit afraid to purchase any of the Product from Naaptol, But now i have gained confidence in Naaptol. this time I purchased a Car stereo for which as before they assured me 7-10 working Days, I Knew that I would receive my Product in the stipulated time but i didn’t receive the product even after 10 days, I got little tensed, i called the Customer care and they said it would take another 7 days, i kept my patience and waited for another 5 days but didn’t receive the Product, but on the sixth day i received the Product through Aramax courier.I knew the Product would be of good quality.

Once again thanks Naaptol.
Prabhudas May 10, 2011
Quality products offered at Naaptol
I saw Naaptol Advertisement of a Car stereo in Newspaper. The add looked attractive, but I was worried to purchase it online, then too I took a risk as this product looked very useful and
ordered one Car stereo, I was told that the product will be delivered within 7-10 working days and it was indeed delivered to me by Aramex courier in 10 days. Till today there is no defect in the Product…..
I would suggest my friends to Purchase this product from Naaptol as the price is very cheap and the quality is very good…
Thanks to Naaptol.
Prabhudas April 23, 2011
No Problems shopping at Naaptol
I saw Naaptol Advertisement of a Car stereo in Newspaper. The add looked attractive, but I was worried to purchase it online, then too I took a risk as this product looked very useful and
ordered one car stereo, I was told that the product will be delivered within 7-10 working days but it was delivered to me by Aramex courier in 14 days, But no regrets as the product which i Purchase is working without any problem and till date there is no fault in the Product…..
I would suggest my friends to Purchase this product from Naaptol as the price is very cheap and the quality is very high…
Thanks to Naaptol.
Dorothy_123 April 14, 2011
Bound to shop at Naaptol
Earlier I had Purchased a Mini sewing Machine from Naaptol at a very cheap rate,
This time I saw an advertisement of shoes in one of the Leading Newspapers, and Without any hesitation i placed an order and received the Product in 10 working days.
I was very happy because just two days before i ordered this product one of my friend also purchased the same product, but there was a major difference found in both the products which we purchased.
NO!!! Its not the Quality of the product, as the quality of both the products were exactly same, the major difference was found in the PRICE/ RATE of the Product, she had to pay double the amount that I paid.
Being influenced through me she also nowadays purchases products through Naaptol.
Seeing the price and the quality of the product Now I am Bound to shop at Naaptol.
Prabhudas April 8, 2011
Naaptol the Best shopping portal to shop on.
I have purchased many Products through various Online shopping Portals,
but I have received the best and satisfactory service only at Naaptol Online shopping Pvt Ltd.
I had placed an order for 16GB spy Pen and when I placed the order I was asked to wait for 7-10 working days But I received the product on the 6th day itself.
The price of the product was so cheap, I thought I would be given a cheap quality Product.
On seeing the product I was very much satisfied and still the product is functioning well.
Hoping for many new product to be offered through Naaptol.
Manoj_K March 29, 2011
Faulty product not replaced and no Refund
Please see history for my order # 551456 dated 6th July 2010. The order was delivered to me on 16th July by COD, for which I paid cash of INR 4199. The phone was returned to you on 28th July 2010 by Blue Dart for which I inured an expense of INR 200. I have made numerous call to your call center but have not been provided a resolution. Finally on 19th Feb 2011. I have asked for my money back (Ref No 202425) and was assured of a refund in 15 working days. I have yet not received my money back even after 32 working days. I have also written to the CEO@naaptol.com on March 18th and 2nd but am yet to receive a reply from them.
munish_sco March 25, 2011
Duplicate & used phone
I have placed order for Blackberry Strom 9530 with 3G with order no- 1521669 and when i received the phone its not the original blackberry phone its some Verzion mobile supporting blackberry services. 2. The phone which i received is used phone there are some 10-15 picture of old customer in it. 3. When i have tried calling Naaptol people they gave me some other no to check with there vendor. why will i call the vendor i have placed order to Naaptol not to the vendor. Naaptol is suppose to resolve my issue. Now no one is helping me. Please dont buy any thing from Naaptol
Girija.Nair March 9, 2011
Response to Yashthukral (Black Berry 8830 defective )
Dear Customer,

Please accept our sincere apologies over the incident. (Complaint in receipt of Defective Blackberry 8830)

We request you to help us with you order # your complete name & contact # to address your grievance.

Please be assured of complete & satisfactory resolution.

You can also call us at 9223490900 or write us at support@naaptol.com

Regards,
Support Team

Write a Review for NAAPTOL

Rate it!
Review Title
You Review
Image
Type the numbers shown

RECENTLY UPDATED REVIEWS

West Coast Taxi Service
RX Corporate Housing
Healthy Path Hypnotherapy
These guys are great!
They were escorted to their "surprise"
We actually picked up our car from the office
Really appreciate it!!
Innovative Flowers

REQUESTED REVIEWS

REVIEWS BY CATEGORY