LATEST USER REVIEWS
You-Sexey-Exercise.com
I dont know how they got my credit number. I did not give it to them and do not want what they sell. read full review »
MOTOROLA A 1200
Had given Moto Ming (A1200) for service in Hyd... Firstly nobody answers the call, then no one knows when it can be solved, they are taking weeks for fixing it... I had purchased a lot of MOTO sets... I have decided to switch to NOKIA. read full review »
WAMU Credit Cards
WAMU offered me a zero percent credit card (no interest for a year). They transferred the money through electronic check, then refused the check, then charged me $ 20 for insufficient funds (for the check they refused -- at this time I had a $0 balance and the check was more than covered by available credit).
Then they sent out another electronic check, and before the other bank received the money, showed my account as owing the amount (over $10,000). So, I had a balance of over $ 10,000, a fee for NSF, and no money to show for it at... read full review »
All Four Seasons Bridal
I rented linens for my wedding on 5.26.07 from All Four Seasons (www.all4seasonsbridal.com) in San Antonio,Texas, 78201 for around $250. My cousin returned the linens when they were due and the company did not check to see if everything was there until after she left (despite her asking them to check). Some of the linens had been left at my apartment and my cousin did not realize it. The company called my phone on 6.5.07 and left a message that I need to call them back. I was in Mexico on my honeymoon, so I could not check my messages until... read full review »
Southland Family Urgent Care
My wife and I just recently change our Insurance carrier from United to Aetna through my wife's work. My wife specifically asked the receptionist if this office was a in network provider for Aetna. She replied she they are an in-network provider. Now after 5 visits and they are stating that they never said that and now we are responsible for the office visits which mount up to over $500. The first visit was in July and we are just now getting this bill. My wife and I voiced our concerns to the Doctor and where not happy with the... read full review »
Ayers Automotive Repairs
These guys are rotten lying cheats. They are overpriced, offer horrible service and just plain rip people off. Do not go to this place unless you want to totally get ripped off. For sure... They will stick it to you in just about every way you can imagine. read full review »
Retail Services
It would seem that Retail Services makes a point of noting payments as arriving late so that they can charge a late fee. I have no problems with any other company when sending payment but have had numerous problems with Retail Services. They recommend sending payments 11 days before due which I find ridiculous, the postal service is not that slow. Someone should look into this company and I would suggest canceling any credit cards that are handled by them. read full review »
MarketMax
I have been charged 59.95 for the last 3 or 4 months and I'm not sure if there are some other charges that I am not aware of. read full review »
BH Systems Ltd
I order a CD DAB stereo, received the goods OK, but the CD was faulty. I have tried to contact them by phone and e-mail. Their phone number does not accept calls and they do not respond to their e-mail messages. I would not order from them again. read full review »
UIUC / HP Laptop
I purchased a HP Pavilion dv2500t laptop from HP shopping.com. I got delivered after 10 days. After 2 hours of operation, the stupid LCD broke down and I called their HP customer service. They sent the box to ship it back to the company after 5 days. I got the box, packed my laptop and sent it. Then they suddenly stopped responding. I kept on calling the customer care which didn't have a fucking idea where my laptop was and what holding it back. Can you imagine how many days they took to fix my laptop ? 35 days !!! Yes. I am quite frustrated with the HP service and I would certainly try to return it back to them. read full review »
Everyday Furnishings aka One Click Furniture
SCAM ALERT!!! Everyday Furnishings just changed their name to ONE CLICK FURNITURE, due to all the bad reviews... here's what they are doing:
You buy furniture from their awesome variety and great PRICES/free shipping (this is the lure... your credit card gets charged immediately (red flag) then, weeks go by with no word of shipment, and when you call or e-mail with complaints, they LIE and make up excuses on either why it hasn't come yet (held up in production is a favorite of theirs), or that it is on its way... For big... read full review »
FreeLotto / ElitExpress Courier Services
Received freelotto winning e-mail. I went along with it and sent them my photo id drivers license. I am so upset they wanted me to pay elitexpress courier to get my check. I am getting the e-mails from supposed james keegancoming from e-mail address freelottoagent48@aol
FREE LOTTO EMAIL PROMO OFFICE
82 VICTORIA STREET
VICTORIA SW1
UNITED KINGDOM
Tel:(+44)-704-573-1832 OR 009447045731832(8:00am-6:00pm GMT) Monday-Friday
Fax: +44 707 515 8269
================================
Ref: TFR/9900034943/JPT
Batch: FR/45-300-06 ... read full review »
Capital One / Credit Cards
I have been incarcerated for six years. After release I began contacting capitol one. I have been making 50.00 a month payments after 3 x's of asking for documentation of the owed bill and a statement of receipt I've got nothing. I have been getting the run around with this from day one. Now I want to find out my rights in this matter so I can put all this behind me. read full review »
Kennore / Refrigerator
I bought a new Kenmore refrigerator-side by side silver and black for $1027.99 on 9/30/06. In jan 07 I mailed a letter to sears advising that a shelf has broken and fallen off. no response. 2 more shelves broke and fell and now all the shelves on the door are breaking and falling down. Thank You. Richard M. read full review »
Blockbusters / Ipswich
The blockbuster company sent out leaflets advertising nintendow will for £161.00 knowing they cant provide them. I have spoken to them, they are not willing to take a deposit as they cant guarantee they will get any in, but this is what they said a month before. The adverts were put out, they were also unwilling to take my name to let me know when or indeed if they come in my complaint is, they have done this purely to get people into their stores and speaking of the same why didn't the monopolys competition get involved with blockbuster taking over every movie rental shop in ipswich. read full review »
Canadian Tires / Healthrider Elliptical Trainer
Days ago bought eliptical trainer-exercise machine on sale for $299. Took hours to assemble. Does not work right, theres no resistance when you crank the level up. Simply I put it straight in my truck on my own that day, quite heavy. Took it straight back. I did not disassemble it and try squish it back in the box. In fact I thought I might be doing them a favor and they can set it in the sporting goods dept. as a demo since they didn't have one of that model on demo so far! Well they won't take it back. They tell me to call the 1... read full review »
Vip / Travel Vacation
We were suppose to get 2 nights free anywhere in us. We had to send them #75 which they said we would get back when we sent in our bill from the hotel. Alos a #30 gas card. We took the trip to atlantic city and guess what we had to listen to another time share to get our hotel. We didn't get the gas card or the $75 back. When i call they said their voice mail is full. They keep adding more things to the original deal. This company has to be a scam. read full review »
Natural Cures / Newsletter and Book
I ordered the book the weight loss cure. It was not at all what I was lead to believe it was. There is a time limit. I have tried over and over again to reach them by phone. Sincerely, Jerroy (They don't even have my right name) It is Gerry Hickson.
People be careful! read full review »
360Pro Sharing Music
A week ago I tried to enter the website and nothing happened. I tried to see if there was a block in the system not allowing me to enter, but everything seemed okay with no barriers. It stopped working. read full review »
HP-Pavilion dv6314tx
I have purchased one hp HP-Pavilion dv6314tx on 25-June-07 and then as per the instructions received in e-mail from hp, have duly submitted the d/d of rs. 500/- on 29-06-07 to hp redemption cell, integrated solutions pvt ltd, okhla new Delhi but it has been more than 5 months and neither i have received any confirmation nor any correspondence from them....
each time i call at customer care they asked me to resubmit the documents by saying that they have either not received any or just misplaced them. even they have not received any fax, can you imagine.
can anyone help me out.
thanks.
manoj read full review »
Limen Wire
Last night 18th November. I wanted to download this software for free, but it said there was a 99p monthly charge which I was prepared to pay. So I entered my credit card details and hit GO. A message popped up to tell me that if I was asked to pay for the software I had been scammed (a bit late by this point) When I got the membership number emailed back It said I was to be debited £58.76 and it would appear on my statement as Didsubscribe.com I never agreed at any point to pay this amount and on top of this I cannot access or use the... read full review »
Nokia N-76
Frequent rebooting & the silver paint has peeled off. read full review »
TLG*GREATFN54778174OCT
Another new unknown charge to the same master card
DATE REF#
OCT 16/07 582677882 $ 11.99
N.B.
With 4 unknown charges in one month i decided to cancel my master card. read full review »
Home and Beyond - Chennai
Hi ,
Recently i bought furnitures from Home and Beyond (12th Main Road, Anna Nagar, Chennai). I bought a Family cot and a Wardrobe worth Rs.52000/-. After i paid the advance for everything i have to call and follow up start from the delivery.
1. As i will leaving to office by morning 9:00 on the week days i want the delivery on the weekends. But they refused to deliver on the weekends stating the track has to go Vellore for some reasons. so it was delayed by 2 weeks.
2. After that i dont want to delay so i put half a day leave... read full review »
Olive Dale Medi Clinic
My name is wynand and last year i went for a spinal operation at olive dale medi clinic in sandton and had a very bad infection due to the operation, now i'm left with a failed spinal colum syndrome and cannot work anymore there is muscle loss and nerve damage. I went to olivedale and laid a complaint about the infection and, i was then told that i can claim compensation for the loss but was told that they will not take responsibility for the infection. I had the operation on the 3 rd of august 2006 the next week wednesday i were... read full review »
BMW Group Lottery
bmw logo
THE INTERNATIONAL AWARENESS
PROMOTION DEPARTMENT OF
THE BMW AUTOMOBILE COMPANY
DEAR: Linette E. Cruz,
Compliments of the Day. We have contacted the Director of the BMW AUTOMOBILE Advisory Board and The Internal Revenue Board and we have received the approval to send your winning package which include your prize Cheque, a Dell Laptop and 9 T-Shirts,and a BMW 5 series saloon car via Courier service delivery from our official Courier Company (GLOBAL MAX COURIER SERVICE).
We have contacted the Dispatch officials and... read full review »
Dish TV - Noida, Delhi
I am having Dish TV connection under VC No. 01500522302 since Oct'05. The same was renewed in Oct'06. Due to faulty payment options by Dish TV through Net Payment I paid the subscription twice. However the company kept quite for 8 months and on my complaint refunded it without any interest or apology.
In Nov'07 I again renewed the subscription for 1 quarter by making payment through net. The company failed to activate the network inspite of payment. On my complaint the company informed that the dish-welcome package costing... read full review »
British Lottery International Winners Promo / E-courier Delivery Office Ltd.
BRITISH LOTTERY INTERNATIONAL WINNERS PROMO
Headquarters: 60 Merriman Road
Blackheath London SE3 8RZ England.
ATTN: ADITYA SINGH,
Congratulations once again on behalf of the British Lottery Board. We do believe that your winnings will be put into good use for community, educational and business development.
On Behalf of the Screening Committee of the British Lottery Board of Trustees, I wish to formally announce to you that you have successfully passed the Email Screening and Verification Form Matching Test... read full review »
St. Joseph's. P. G. College - Hyd, India
The Times of India, should be a little more cautious, the next time it boasts about its wide reach throughout India. I am a Lecturer, with a prestigious college in hyderabad, India, who is hooked to the TOI for the past 5 years. However, on my visit to my homeplace, in Aluva, Kerala, I hit the true side of TOI. The local newspaper deliverer, gave me a blank look when I asked him to deliver the paper by 7A.M. He said, the papers came into the state by '11AM', at the airport, and he'd have to drive 15km.s, to get it for me. .. For... read full review »
Loyalty Savers Lewes
Repeated unknown charges to my mater card:
DATE REF# AMOUNT
10/18 586145308 $ 12.95
10/29 591900565 $ 12.95 read full review »
TUCS - Double Tank Road, KK Nagar, Chennai
I have a problem with my LPG tube which needed replacement and we have been calling the customer service number for over 2 weeks, but there is such a callous attitude that they are not bothered at all.
We tried to contact the local gas distributor-Indane TUCS Double Tank Road, Kk Nagar, Chennai. No one picks the phone and even if someone does, it is a typical government office where no none gives a proper reply nor is bothered.
This could be a potentially dangerous situation for us since we have to change our tube urgently. read full review »
ICICI Bank Limited - Credit Card
Some unauthorised payments of Rs. 14200.00 has been made using my credit card read full review »
TECH MAHINDRA
I HAVE FORGOTTEN MY FILE REFERENCE NO., I WANT TO KNOW MY PASSPORT STATUS AS SOON AS POSSIBLE read full review »
Apple Bio Medics Ltd
Dear sir
I bought 15 numbers of Airtel cug connection but still 2 numbers is not working
Airtel custumer care is very poor read full review »
CREDIT CARD NO.4317 5750 2858 3194
DEAR SIR,
KINDLY REFUND THE CASH RS.10000/-(TEN THOUSAND ONLY) WHICH WAS DIPOSITED ON FEBRUARY 2006 IN MY HDFC CREDIT CARD NO
4346 7710 0789 9934 CREDITED FROM SBI CREDIT
CARD .PRESENTLY MY HDFC CREDIT CARD IS BLOCKED.KINDLY REFUND THE CASH.
THANKING YOU,
YOUR'S FATHFULLY,
ANIL KUMAR SAHU
CREDIT CARD NO.7710 0789 9934 read full review »
SBI / Credit Cards
I have been following up with SBI Credit cards ever since I was hounded and coaxed into signing up for SBI credit card by one of their sales representatives around two years ago. It is a matter of grave concern - how the common consumer like me is subject to apathetic treatment at the hands of the credit cards officials and the ordeal one has to go through, requesting them for the reversal of the multitude of the continuously compounding charges indiscriminately dumped one’s account.
Very unwilling to enter into a relationship with... read full review »
BAJAJ ALLIANZ ,ULIP
Sir,
POLICY NO.0021609555
I have switched my fund from debt to equity(100%) on 03/08/2007 which req. id. is -PS00727114.But while checking the statement on 27/10/2007 i found that my fund is still in debt in place of equity. Since then i have phoned to customer care on phone no.-02030587888 several times and also written a letter to GRIEVANCE REDRESSAL OFFICER ,customer care Pune with a copy to- patna branch from where i switched my fund,mujaffarpur branch from where i have purchased my policy and head office pune on 30/10/2007 which i... read full review »
Reliance General Insurance Co.
Dear all,
This is to bring in your notice that I was working as an agent with RELIANCE GENERAL INSURANCE CO. , DEHRADUN (UTTARAKHAND) w.e.f. Aug'2006. As per norms of the company I was giving insurances through CASH and CHEQUES. Many problems I & my clients are facing which in this span of many mails and personal approach , are not solved viz.
1. The cash given to them is submitted in their account through their own cheques and are dis-honoured showing no insurance cover on that vehicle . Customer thinks that I have done... read full review »
Acer Aspire 5570 laptop
I submit one complaint to Acer due to my notebook's screen appeared as broken from October 15. They pick my notebook up to the Repair Centre and 2 weeks later told me: I broke the screen and i have to pay $365 (this notebook was bought last May) that never happen.
Then, they argue on October 29 had pressure applied to the top of the casing of my laptop but this is speculation. I asked for it and on November 1st sent me a txt mssg indicating it was repaired. On November 6 i received my notebook at the same conditions.
I copy mail... read full review »
Hospitality Pro Search
I have a complaint against Hospitality Pro Search and their owners Geordy Murphy and Gary Turner regarding their lack of honesty and integrity.
I used their services for only a short time. Within that time frame, I discovered they were not only sending me restaurant management candidates, but also trying to recruit my management team away from our restaurants.
They used my name as a reference with out permission in trying to gain the trust of future clients
I would tell all hiring managers to stay away from this group! read full review »
|
RECENTLY UPDATED REVIEWS
Oceanside Medical Aesthetics and Wellness - Warwick, RI
Reparación de Tejados y Cubiertas en Valladolid
companion website
Vanish Pest Control Inc.
Welborn Garage Door Repair
Control Tech Heating Air Plumbing
I highly recommend this practice
St. Louis CMM Calibration and Repair
The Herman Firm
Illinois Paving
REQUESTED REVIEWSREVIEWS BY CATEGORY |