LATEST USER REVIEWS
Gym
I've been a member of Gold's Gym in Bloomington, IL for 3 years. Recently they sent me a letter telling me that they are going to charge my credit card for a new "annual new equipment fee." Knowing that I did not sign a membership agreement to pay that fee I joined another gym and called Gold's to cancel my membership. I was transferred to someone else and had to leave a message but I was clear in the message that I do not want them to ever charge my credit card again.
The next day I received a voice message from... read full review »
everbrightsmiles
I entered a free 30 day trial for a whitening program and agreed to pay 7.95 p&p. I have not received the parcel but have been charged 7.95 and so far 30.23 on the same day. I have tried to ring the number on my card statement but cant get through to speak to anyone. After looking on the internet i have found that this company is a scam, im awaiting news from my credit card company after informing them about this and hopefully get a refund read full review »
Sony Ericsson k530i
Dear Sir/madam,
I am Ganesh. G working Soma Enterprise Limited as an Environmental Engineer, Chennai Metro Rail Project, Chennai. My cousin missed her mobile on 27th of November 2009 while travelling in bus. The following particulars may be used to trace the stolen mobile phone.
My Details:
Name: G.Ganesh
Address: No 2/553, 2nd Floor, Seethakathi street, Mugappair East, Chennai - 37.
Mobile Details:
Phone model: K530i (Black)
Make: Sony Ericsson (Bought on 16.09.2008 in the name of Poornima.D)
Last used No... read full review »
Turbotax intuit software
Here is my message to TurboTax support person:
Please wait while we find an agent to assist you...
All agents are currently busy. Please stand by.
An agent will be with you in a moment. Thank you for your patience.
You have been connected to 01_Bianca M.
01_Bianca M: Thank you, Alicia Cain, for contacting TurboTax Consumer Group, may I have a moment to read your question?
Alicia Cain: yes
Alicia Cain: the email in which you emailed us is [email protected]
01_Bianca M: I understand you have contacted us because you... read full review »
Snuggie
I was looking to place an order- It doesnt show you a summary of your purchase before you buy- you hit ciontinue after entering your credit card uinfo (most websites show a summary and then you have the option to proced or cancel) once you hit continue- You bought it... No way to go back... cannot contact company- all phone numbers are automated... cant pull up your order info when you do call auto system or online... no way to cancel... Says buy one get one free- they charge you so much shipping- thast why one is buy one get one free... read full review »
East Mountain Eye Clinic
I had an eye exam at the begining of this month, They advised me that I needed glasses, I picked the frames I liked and made a partial payment. When I got my glasses, they weren't the right frames, they were completely different. I told them this, and I was told that there was no way I could prove that they were the wrong ones by Leslie, I am assuming the manager. After I left, my husband called with some harsh words because of the way they had treated me. They finally said ok, we will fix this. I took the glasses in and my frames that I... read full review »
Eye to Eye Vision Center
I ordered contact lenses in October 2008 and come January 26, 2009, I never received them! Turns out they were supposedly shipped (after being on back order for 30 days) to an address that should not have even been in the system for over 4 years! Every time I follow up to find out how they can correct their mistake, I get treated horribly by the "manager." In fact, I was told by her that it MUST be my fault the contacts ended up at a wrong address (obviously, I would not think to give my right address because I sounded young to her... read full review »
Premier Timeshare Solutions
This firm contacted us on February 24th of this year. They claimed to “have a buyer for our timeshare”. The buyer was willing to pay top dollar (almost $15, 000), and all we needed to do was pay $1250.00 for a “title search, document preparation, and closing fees”. We paid the $1, 250.00 and were told to expect the completed closing documents once the title search was done. We were told the buyer had already committed to the sale.
After waiting the 2 weeks and hearing nothing, we called Premier (several time... read full review »
Well watch MD
This company is taking 29.95 out of my credit card and I have no idea why!!! read full review »
Replicas2you
On more than one occasion, I have ordered replica Rolex watches from this organization, and they have either shipped something totally different than what I purchased, or have not sent everything I purchased. As I said, this has happened on more than one occasion, so, shame on me for not learning. Their payment terms are COD only, so it is nearly impossible to get the payment back. I have called them, and they either hang up on me or act as if they can't hear me. It's truly disheartening when you get stiffed like this. But, I'll... read full review »
King Solar
I ordered from this website a solar radio. The order was paid by my credit card this same day. After this there is no way to communicate with this website company. They did not answer my emails. Nobody is answering phone numbers provided by the website: Order toll-free: 800-589-5560 or 503-635-5560.
Instead the answering machine is informing you that the mail box is full and can not accept any new messages. I was trying to call those numbers several days with this same results. It is ripoff, scam website. read full review »
Pearlridge Printers
Horrible experience. They performed a simple printing job for my friend’s wedding invitations. At least ten of the invitations were bent in two places. Many of the invitations weren’t cut straight and the paper wasn’t even completely cut off the sides.
When we asked about getting a refund they were extremely rude and obnoxious. Then they finally agreed to a refund and after two weeks of no response we called them to find out what is going on. Now they claim the paper was done perfectly and we can’t get a refund. Will never do business with them again and highly recommend no one else doing business with them. read full review »
Mylittlecorner
I have used lots of companies to buy online and except for my dealings with Twoleftfeet I have yet to encounter a more frustrating and unprofessional company. The dispatch times are exceptional lengthy and I have yet to receive my goods. I have emailed loads of times and no one replies. You canot get through by phone because the line is outgoing only and I am getting stressed just imaging having to return anything. However I have a feeling I will not be receiving any clothes and will have lost £90. Just not worth the stress when there... read full review »
Linens 4 You
I purchased a comforter set from this company in May 2008. My purchase was paid for with a debit card. They promptly took their payment. I finally received the product in June, and was not satisfied with the color. I returned the merchandise to the company. They received it on July 3. It is now November, and I have yet to receive a refund. They keep insisting that I contact my 'credit card company' to issue a form to reverse the charges. My bank does does offer this service for payments on my debit card.
After several calls and... read full review »
Airtel/Broadband DSL
Hi. This is to complaint about the Broadband service providers of Airtel for Noida region.
Actually, I had a Broadband connection of Airtel (0120-4284394)which I had dropped on August 20 '09.
I called up Customer Care and dropped the connection. I also received a verification call in which I mentioned the proper and valid reason for the same.
It has been now 2 months but I am still getting calls from Airtel on a regular basis regarding bill payment.
Which bill.. If I have dropped the connection 2 months ago, why should I pay the... read full review »
Blue Yellow Book
we got a call from someone claming to be pat of blueyellowbook.com. She started asking if I wanted to renew my "Yellow Pages subscription" I said that I was not aware of that and she said that the name of our company was listed for 2 years and that we had to pay $600. When I asked more information she was wage and when I asked for her name she hanged up.
Becarful. read full review »
DVDSET SHOP
Just a word of warning
I have traded with this company on many occasions. The first couple for myself and extended family were successful. Yes I would be dubious regarding the idea that the discs were not copies however both the quality and pricing were great and since I’d first located the website via more than one price comparison site I felt confident. We even recommended it to neighbours and friends who borrowed our boxsets.
After building up our confidence we overlooked the lack of a paypal payment option and only... read full review »
Show tickets
CBS overbooks thir audience tickets to the degree that a guard at the gate explained if you want to be sure to get a seat, you have to camp overnight (on the sidewalk?) to be in line early enough. I arrived at 7:10 AM, after traveling 1 1/2 hours to get there, 1:20 earlier than stated line up time of 8:30AM. The ticket was not honored due to overbooking.
While the warning in the fine print on your ticket does say not all tickets will be honored, sleeping out to make the cut is ridiculous. I noticed another complaint a year ago was treated... read full review »
RG Brenner
My husband and I are also going through audits thanks to Joe Gallagher - he was referred to us as we are both freelancers. We paid him good money to do our taxes so I don't feel that we should have had to question his abilities. This is an ongoing nightmare, we owe double what he ever got back for us. They also offered to "take care of the audit for $1000" - which we stupidly paid and the never heard from them again. This office should be shut down for good (the 2nd ave. location) and hopefully he is prosecuted. read full review »
Ultimate Fares
Yes there is a certain amount of personal responsibility, but if they can't act like other people who do the same business, they shouldn't do it.
I got a confirmation email from then, then nothing. When I called them after 24 hours, like they said to do, they told me that they had no record of the reservation and that the flight was 66% more money.
The email I got said that my credit card was charged and I was confirmed but that was a lie. They told me on the phone that was just an automatic email and didn't mean anything. Huh?!? And why don't I get the automatic email telling me it didn't work?? i am indeed pissed. read full review »
WORLD BANK GRANT ONLINE PROMO
FROM: WORLD BANK GRANT ONLINE PROMO
REPLY To: [email protected]
DEAR BENEFICIARY!!!
Congratulations as we notify you that your email address has won you the
sum of
$500, 000 Usd from the WORLD BANK GRANT ONLINE PROMO Improvement held on
25TH JENUARY, Your funds has been sent to FedEx Couirer Express
United Kingdom
for your
delivery, do Contact Mr.Terry Ford the dispatch officer and the officer
incharge of your delivery in the below contact details on Email
([email protected]) TELEPHONE... read full review »
National Tire and Battery (NTB)
I went in to get a regular oil change in the summer of 2008. I had thought, at the time, that there was a possible oil leak, and asked if they could just take a look for me. BIG MISTAKE!! Next thing I know, the mechanic came back and told the front clerk about "the list" of parts that needed to be fixed. Now I knew there were some minor issues because it was a very old, well driven Honda Accord, but they weren't sufficient enough to hurt the car permanently. When he read the total it was estimated a little over $3, 000, which wa... read full review »
Cupcake Intimates
Cupcake intimates is really Doxy lingerie. Read up on Doxy, they are a monumental scam. You order their lingerie and they don't send it to you. Somehow they manage to stay in business and it is disgusting. It's only a matter of time until they have to change their name again.
I ordered a teddy and it never arrived. Then I contacted them several times via email. Finally I threatened to get my money back through my credit card and she responded that now she couldn't help me with my order. So I did get my money back but I would never risk doing business with them again. read full review »
grant cash finder
I thought I was waiting for a cd to come in the mail. and all I had to pay was $1.95 for the shipping and handling. Here I got charged another $57.61 to have access to the website. I want my money credited back to me!! What a way to scam the unfortunate who lost their jobs! I found this web site while signing up for uc. read full review »
CPIpay.com
Charges were taken out of my bank account that I did not authorize. The amount was 10 dollars with an ATM fee of 30 cents. I am filing a complaint with my bank. read full review »
Motorola V3i
I have Purchased a Motorola V3i 10 Months ago and I could see a small crack on my LCD when observed keenly. I reported it to a Service Center and they say that is not an Issue and now My screen suddenly is oozing some liquids out and it is not giving any display. Moreover the my mobile is in warranty and the warranty is not covering the damaged parts. And If I need to replace the LCD Screen then it is going to cost 4800/- which is the 70% of the price of a new handset.
Never buy Motorola defective mobiles! read full review »
sup"worldfit866-4075590 us
another so called company takes money out of my account read full review »
Hyundai South Africa
I took delivery of a Hyundai Terracan 2.9 CRDi Automatic on 12 December 2007 from Aggenbag Motors, Anderson Street, Klerksdorp, North West Province, RSA. Delivery was effected at Lydenburg, Mpumlanga, RSA. Prior to and uppon delivery I was guaranteed by the sales department of said business that the vehicle is being sold with the new EXTENDED warranty of 5 years or 150, 000 km applicable to all new Hyundai vehicles bought/sold after October 2007. I have proof of this in the form of an e-mail dated 06 December 2007; the Warranty page in the... read full review »
Sanjose Mercury News
I paid my news paper bill. Why I am getting a letter from the Debt collector? If my credit is dinged, I am going to take you to court. THis is unethical and shame on you guys. read full review »
DE-LOTTO NORTH AMERICAN SWEEPSTAKES LOTTERY
Received notification in mail of a winning lottery amount for the DE-Lotto North American Sweepstakes Lottery.Check was included in mail notification. Letter urges us to keep this winning CONFIDENTIAL until claim has been processed. Has a number to call and leave a message but message mailbox is full. No doubt this is a scam. Wonder if checks are stolen? read full review »
mp3-payment.com
I bought a software from mp3-payment.com, and found my credit card was charged extra $39.95. I called them, they told me I registered 7 day free -trial, if I did not call them within 7 days to cancel it, then I would be charged $39.95 monthly membership fee.
I never agreed to sign the 7-day free trial, and they refused to refund.
Pay attention to mp3-payment.com read full review »
Swivel Sweeper
My complaint is that the plastic glides on the bottom of the Swivel Sweeper has badly marred the finish on our hickory floor! It will not even buff out!
Another problem is, after ordering from their toll free number, they misspelled my last name, which really came in handy. It identified them as the people that sold my information to to advertisers. We have been flooded with junk mail and phone calls all asking for Mr. Olsef, which was the misspelled name (Olsen) on my order.
Also, I was told the final charge for the sweeper with... read full review »
orkut and gmail
Hello, sir
i was using both gmail n orkut with same id n password. but both gmail n orkut was hacked on yesterday.by an hacker.so pls destroy my orkut profile and gmail id.my orkut profile contains all my friends photos n mine also, it was schocking to see that hacker has been giving links to pronographic sites, in about me: section of my profile in orkut.i m feeling very bad n guilty.n that hacker is sending the pron site links to my friends in their scrap through my orkut profile. so pls help me sir.its my humble request to u. and help me... read full review »
safe trial offers
I have just received ANOTHER 'confirmation' of my order from Safe Trial Offers which I have NEVER agreed to. I just called UPS after receiving their' tracking number' and confirmation and they don't even have it in their system. There is NO number to call. NO one to 'cancel' through and I have had to change banks because of this. Shut these people down! read full review »
City of Fresno, CA
Burglaries, ID theft, forged documents, suspected homicide accompany the City of Fresno's "secret" felony altering of the city water system. They had a R.O. issued against me after being caught - calling me a "liar" despite their own records verifying exactly what they are doing; perjury. It was not expected I would survive the atrocities - my family members and neighbors were not so "lucky." Residents are being annihilated / eliminated in order to seize control of property and assets. Structures are then... read full review »
FFS Secure Storage Facility
Scam offering of merchandise or cash for a payment of $36.94. read full review »
Luggage
12/6/09 two of us flew to Oaxaca Mexico on US Airways and then onto Mexicana. We each had 2 pieces of luggage, we boarded mexicana with no problems. 12/17/09 we are leaving Oaxaca Mexico to Mexico city and while at desk in Oaxaca we are advised we owe 1000.00 in fees, if we do not pay we do nto go. the only other comment was you should have checked the rules? the fact that we flew down on mexicana had no impact on this ticket agent. Luckily there was a spare credit card, but we were so intimidated by these actions we felt we would be jailed if we complained any mroe. HELP read full review »
Wostore
I paid for 3 x dvd boxsets from this company but only one turned up... after I had complained to paypal because I had not received after one month. When the sent the one boxset they then registered the post with paypal, resulting in a proof of delivery and therefore meaning that due to paypal policies I would not be able to prove what I received and therefore not be entitles to a refund.
Then when the boxset did arrive... FAKE!! they even labeled the discs incorrectly!
Do not buy!.. lost a lot of money!!! read full review »
DAMONN DONTAE RICHARDS
Damonn Dontae Richards is the worst salesperson. Do not hire him. He will file complaints about you if you get rid of him because he is worthless. Do not trust him. BEWARE. Do a criminal history check on him because he has a very extensive criminal background. read full review »
Adriatic Services
I was looking for online income. I was called by a sales person about opening an online adult store. I’m sure the salesmen all use the same line to get you in.
Adult stores are the best money makers on the net. I wanted it under my boyfriends name even though I was gonna run it being he is a home owner. I wanted something easy. I said I dont have much computer knowledge. That I was disabled from a head injury long ago. They assured me customer service would help me learn what I needed to do. So I agreed on a $529 store front. Le... read full review »
|
RECENTLY UPDATED REVIEWS
Reliable Towing Service in Palm Coast, FL
Marble City Termite Removal Experts
My Remediator, LLC
Rohrreinigung Festpreis
Jones Appliance Repair Services LLC
SafeChecker - Vérification casiers judiciaires en ligne
Staffing Your Booth for a Law Enforcement Audience at World Police Summit 2026
Buddy's Appliance Repair Services LLC
Turlock Dumpster Rental Solutions
Staffing and Training Your Booth Team for Valve World Expo 2026
REQUESTED REVIEWSREVIEWS BY CATEGORY |