CATEGORY: Lifestyle
Jewelry Exchange / Jewelry Factory
I am actually writing this on behalf of my new fiance who had a horrible experience purchasing a ring at the jewelry factory/exchange. He had gone there after seeing commercials stating high quality and low factory direct prices. Like most men, it was the first piece of jewelry he was buying and he didn't know much about the process. He picked out the stone and ring setting, and paid in full. They informed him it will go out to be set and sized in a few days and be back in 2 weeks.
He had felt a little funny about the purchase and... read full review »
kellogs cereal & cambells soup
i printed some coupons on line and were refused .my question is should i keep wasting my time printing them or these coupons really worthless .please let me know .THANK YOU MR.IBARRA read full review »
Avon.com
I was a Avon representative for 5 years as well as a customer.
I recently placed an order on their avon.com website for a pair
of tennis shoes. I ordered exactly according to their fitting specifications
regarding half sizes which is what I wear and the shoes didn't fit. I dreaded
that because I knew I had to send them back. They have no good way of
doing that, they don't send you a return shipping label like some online
stores do. They also sent me a new book with an item that I just ordered
cheaper and then wouldn't honor the cheaper price for me. They would
rather make the customer mad over $5. read full review »
Advanced wellness research/Acai
Ordered the Acai Berry free product and then received the email stating that it was a 30 day supply with only 14 days being free and then I would be charged approx. $80 on the 15th day for the entire supply---thus no free anything. I called and immediately tried to cancel the order but was told that I could not cancel until the next day. I called back and was told that I had to receive the shipment and then I could cancel the order which meant I had to pay S&H both ways for a product that I did not want. This company is a SCAM and I am reporting them to consumer affairs for investigation. read full review »
POMACAICLENSE
ALL I WANTED WAS TO TRY YOUR TRAIL SIZE OFFER. I WOULD LIKE TO CANCEL MY MEMBERSHIP AS OF 01-16-2009. I DO NOT WANT ANY MORE OF THIS PRODUCT DRAFTED OUT OF MY ACCOUNT. IN THE AMOUNT OF $88.97... THANK YOU. read full review »
I don't know what product
charges showing up on my bank statement that I did not authorize. read full review »
Ugg Boutique aka Eterno Media
So in November I ordered these boots for my daughter. Product arrived. My other daughter had recently bought UGGs from Nordstrom so there was no doubt that the boots rec'd were not the brand name Uggs that this web site clearly intends you to believe they are (though if you dig way down in there website (by which time most people would realize they weren't legit)) there is a disclaimer that they aren't made by Deckers that some purists may realize is a tip off. Regardless the Ugg Boutiques boots are no where near the quality of... read full review »
Shoppers Home Healthcare
My father had rented equipment from Shoppers, an oxygen machine. The assistant manager phones me at my home and demands the equipment back or bill me $100 rental. I told the Assistant manager he was in Arizona and wouldnt be back until March. This was mid-January. If they knew the rental was up, why did they wait until the last minute. I have no idea what was on the rental contract and what arrangements were made about the equipment. My father had told me nothing as he had only just moved in with me. He is of sound mind and he takes care of... read full review »
Acaipure (Central Coast Nutraceuticals, Inc)
Help is on the way. I to have been scamed by this co. The same as everyone else. I closed my cc acount so they can't keep charging it. But here is the good news, On Dec.29th 2008 The Arizona Attorney General charges Central Coast Nutraceuticals with fraud. You can read about it at the web site below.
Good luck everyone.
http://www.azcentral.com/business/news/articles/2008/12/30/20081230biz-centralcoastsuit0101.html read full review »
Dream Products,Inc
Placed an order on line on 12/23/08 for 6 sleep Bras-item number 85081 these items were charged to my credit card but have never been recieved read full review »
ip-healthier forme
unauthorized charge of $89.31 monthly to my Citi Card credit card. They must credit these charges and be investigated for fraud. read full review »
Fit Factory (www.fit-fac.com)
Total scam! Order FREE TRIAL of a supposed Acai berry product endorsed by Oprah (also not true) and end up getting into their "subscription program" which auto charges you $29.95/month. Only after a lot of pressure in an online chat did I get 2 months of the 3 I was charged reimbursed and a promise that I will not be charged again. Hope that is true... read full review »
Lipaphen Acaiberry
On 12/2/08, I submitted for a free trial for Lipaphen / Acaiberry, via the internet. It was advertised that the only cost was shipping and handling. There was no small print indicating anything other. I never received my free trial as of 1/15/09, nor have I recieved any products from Lipaphen / Acaiberry. However, I have been charged on two additional occasions, the amount of $87.13, but no products have been recieved. When I call the contact number, I have waited in excess of 25 minutes, only to get a recording to leave a message. I have... read full review »
LuminousBrites.com/teth whitening
I only wanted to order sample but I was surprised to receive another package just like the sample package I was received earlier. I called their 866- 360-1477 and was told that my monthly supplies and was charged $$88.97. I was very upset and deceived by them. I told the manager his name: Sebastian Bundy that I wanted to stop charging my credit card and return the package. He told me that I need to go on line at “[email protected]" to get an RMA in order to return the product and wait for them to reply. This is Fraud! I want to report their scam. read full review »
METRO COFFEE ROASTERS
COFFEE ORDER WAS TO BE SHIPPED EVERY 2 WEEKS AFTER 1ST SHIPMENT, RECEIVED 1ST ORDER AFTER 2 WEEKS WENT TO CANCEL ADDITIONAL AND WAS TOLD 2ND SHIPMENT WAS ALREADY BILLED AND SENT TO ME. THEY SENT OUT THE SECOND ORDER RIGHT AWAY TO PREVENT YOU FROM CANCELING ON TIME.
I WOULD NOT TRUST THEM AGAIN read full review »
Premiere Ladies Fitness
Since December 2008, a man (manager type who states he is there to "fix up the place") has been there working. He works near the front door, walks thru the machine area - walks thru the pool area- out the back door where staff go to smoke then back through the pool area - also goes thru nursery - office is upstairs.
When a customer asked about it - that it is advertised as "fitness place for women only" his response was "lucky me".
A lady working the desk suggested a friend of mine to go to another facility north... read full review »
AcaiDietInfo.com
Read the small print. I called and cancelled because I found out that they charge $79.00 to my account if I don't call and cancel within 14 days. So absolutely nothing is free! Of course I told them what I thought of there business practices especially in this day and age when people are struggling. They and others like them are the scum of the earth. I'm not through with them yet and by God, my credit card better not be charged. Be careful -- I definitely will be from now on. read full review »
ap9foodandflix
i have no need for this program and have no record of authorizing it. please cancel and refund the $ 1.00 charges
thank you gerald mannion read full review »
long johns silver
i went to long jhons in louisville ky on preston hwy after ordering a 8.00 food order i decided i would drink water instead of a soft drink and the lady said it was 35 cents how silly is this when no other restraunt charges for water i told her to keep the water and the food order and went down the street to captian ds the order was not only cheaper the water was free if this is your policy then you have lost a customer and your policy sucks please email me with any questions read full review »
Colon Cleanse Pro
I order the Colon Cleanse Pro online along with the Acai Burn thinking it was indorsed by Oprah and Dr. Oz...What a joke. I have now taken the product for 5 days and absolutely nothing has happened. Except, the increased bloatiness, gassiness, and constipation. I thought these pills were supposed to relieve these systems. I've been online now for 2 days researching and have found similar complaints.
It's funny when I first orded I was skeptical at first, because there are not many sites informing you of this scam.
Luckily... read full review »
Casio Pathfinder
Ordered $270 watch, they said it would be in soon. They said they wouldn't charge the card till item shipped. We waited a month, then cancelled the order. Two days later, they charged the card. Just before christmas. How convenient. They will not return correspondence at all. Seems to be a pattern with Watchzworld. We have correspondence from them saying they cancelled the order before they charged the card. Big mistake doing business with them. read full review »
coworker
MYA CO-WORKER EATES FOODE WITH ONINIONS HOW I GET HER TOO STOP DOING BECUSE AFFFECT MY WORK. ALTHUGH I LIKE ONINIONS TO BUT DOESNT ATE THEM WHEN WORKING ALL TIME. SO THATIS THE CUMPLANT. read full review »
ACAI Pure/ COLO Pure Central Coast Nutraceuticals
I called company to say I started the product late due to my fathers illness and susbequent death. I was able to start just this past week. He passed away December 27th 2008. I told them that the product made me nauseated and I could not stay out of the bathroom for 3 days. I wanted a refund. They told me they could not offer the full refund since I should have sent the product back yesterday. I told them my dad reecntle passed away and I didn't get a chance to take it within the allotted time. The customer service person told me he... read full review »
Total Cleancs
Total Cleanse offers a free trial offer and only the cost of shipping anh handling will deliver a free 30 day trial. In the small print on page 2, they state that if the consumer does not cancel within a certain number of days, he will be charged the full price of the "free"trail offer. Nothing is ever sent to your email account detailing this and there is nothing included in the package when delivered. This company should be shut down permanently. Where can I go for justice? read full review »
2daysbath bathwraps
When initially interviewed I was told there were plenty of leads for the in-home sales force. They said they were growing and need help to handle leads. I should have know something was up when the sales trainer, Ryan, said to make a list of family and friends during our first day of training.
On the third day of training I was told that I had to call family and friends and make appointments to "practice on them." It became apparent that they actually wanted us to stumble across some sales and get sime referrals from them. LET ME... read full review »
Acaiberry & Lifecleans
I have never ordered this acai berry cleanse or thier free sample and i found a fraudulent charge on my checking account for 87.13. I called the 866-949-0138 and was told they didnt have any of my info on records, so they couldnt cancel the charge. I was informed that i should stop payment, and that costs me 25.00. This people are a bunch of thiefs... read full review »
Dead Sea Cosmetics
I went to the Tuttle Crossing Mall to have my watchband repaired. On the way out to my car, I was stopped by a woman who insisted she let me try her cosmetics on my hand, after which she put some products in a bag and asked me how I wanted to pay.
I wasn't at the mall to pick up or look at cosmetics. I was ONLY there to get my watch fixed. The manner in which I was approached and treated borders on entrapment. When I explained that I wasn't interested in her products and that I was just there to get my watch fixed, she said I... read full review »
Family Associates
Yesterday I walked up to the doctor's office early as I had an appointment at 1:30PM only to find a note stating moved to Sagebrush Trail in Ormond Beach. Thrift shop clerk next door called the doctor's office to find their location only to discover they had closed all Ormond Beach offices and moved to Port Orange. Do medical patients need to become psychics to know a doctor has moved his office. Walking with seizures is a dangerous thing only to strike out at an appointment. If they try to charge me for canceling another complaint will be filed. read full review »
Royal Tuxedo/Rentals
For our daughters Sweet Sixteen we registered with Royal Tuxedo for tux rentals. However, we regret ever having done business with Royal Tuxedo. To help our Guys who were standing in the Sweet Sixteen we paid half the cost of the Tuxedo Rentals. The whole outfits were a disaster. We selected the Zoot Suit Tuxedo and they all should have been wearing the same color and style. However, we had different hats, different shoes, chains, some with feathers some without etc. We tried contacting the Owner Kent Cohee and he returned our call. Claimed we... read full review »
Dew AcaiBerry Cleanse
I ordered a free trial they charged my acct $3.99 but I never received my product Today my account was debited for $87.13 Does anyone have a phone number I can call to cancel my card read full review »
herbal groups/ naturallyyoung.net
I sent away for the intra cleanse system for $5.95, when I received the product there were 4 bottles in total in the envelope and I was informed that I would be charged for the products in 2 weeks if I did not send the bottles back to them within the 2 weeks... problem was I received them 2 weeks after ordering them. I tried calling numerous times, left my name and number several times, sat on hold this last time for over 30 minutes before someone picked up and when I stated that I would like my money back and that their products were on the... read full review »
K&B Transportation
I thought they were a standup company as well. I went through all of that with the log book as well as the hours of service violations. I even had to buy tires for a D&H trlr i picked up in Macon, Ga. I told Sean i didn't do it but since they control your pay, he made me pay half. The last straw came when i was taking a load to Colorado and was passing threw Oklahoma. I had to take 10hr break so i parked at a Loves trkstop. I brushed my teeth with the water, which i later found out had a virus in it, and it parallelized the right side... read full review »
Amika
So for Christmas I wanted to get my best friend a really nice hair-straightener, so me and my mom were shopping in the mall and we bought two from the Amika stand which totaled about $200. I gave my bestie her gift and she had already bought herself one so I told her I would take it back and get her something else, I went to Amika and kindly told them that I needed to return the UNUSED, UNTOUCHED hair-straightener and they told me they don't do refunds.
I got really upset and told them that the guy who sold it to me said I could... read full review »
Old Country Buffet
Be aware! their service is louzy, many of their foods are under cooked, some of their foods are cold that should be hot. Also, if you complain about some thing, they won't listen to you! it's possibly the worst restaurant in the entire united states. it's better to go to a place like applebys, where they have good food and they listen to what you have to say. think about it, why do you think that so many of their restaurants have shut down? my friend and i had a bad experience at their restaurant. they did not want to listen to... read full review »
Advanced Wellness Research/Pure Acai Berry Pro
I went on to the Pure Acai Berry Pro website and ordered their 14 day trial. I tried to find the terms and conditions, but it was not on the page. There was a box checked that stated that you understand the terms and conditions, but there was no place to read them. When I recieved the confirmation email for my order, it stated that I would have to return the item within 14 days of purchase or I would be charged. What they don't tell you is that the 14 day trial includes processing time, shipping and transit time. By the time you get the... read full review »
Candian pharmacutical
I have received this email but cannot track order can I gat a refund
Dear Mrs CJ Field,
It is our second letter to you in case if you haven't received the first one.
We have received and successfully processed your order.
Your credit card has been charged for "$116.48". This charge will appear at your credit card statement as 'WWW.PHARM-SITE1.COM'.
Ordered products will be dispatched during next 24 hours.
You may check your order statu... read full review »
Mrs Cahill
I purchased some clothing from cheapabercrombie which tooks weeks to arrive and when it did it did not fit and was of very poor quality, so when i contacted them to ask for refund as i would like to return items as they were no good, they just kept saying no refund keep goods we will send you another one for free. This is very poor retail sales and as a consumer i know we are entitled to a refund if the goods are not up to standard. I am thinking of contacting the newspapers to inform everyone of this it is a scam, they are cheap clothes, fakes and should not be aloud to sell them read full review »
hatchetgear merchendise
i have been waiting day by day to get my order. there has been nothing. i ordered these on 12/17/08. still i wait and nothing here it is almost the middle of january. i've called and called but my friend in florida said he got his stuff and he only had to wait for two weeks almost three. its stupid i've been waiting and to tell the truth i'm quite pissed. if i can't get my stuff or no money i will have them shut down and take them for all their worth and pay everybody back myself with my sue money. read full review »
Organic Vitamin D Milk
On January 10th I purchased 2 gallons of USDA organic milk at the Vons store in Arroyo Grande, Ca. This milk is primarily consumed by my great grandson who is 20 months old. I started feeding it to him on January 12th and almost immediately noticed that he was not feeling well. Several bottles later he developed a severe case of the runs, literally running everywhere! I began to think he was becoming lactose intolerant.
Upon tasting the milk and carefully scrutinizing the bottle I noticed that it was dated December 28th! This milk wa... read full review »
awewawa
Can i try only 40pcs dresses from you and i want to know how long you can do it and i want to know the quality of the dress you have.
I saw your company two weeks ago in site of ALIBABA that your a banned company because of dispute product.
Is this TRUE ?!That your a scamer using net?! Prove it here coz im online buying and i want to know the real one.
are you related to PT IKA SEJATI? company or only you change your name in ALIBABA?
Contact E-mail: [email protected] read full review »
|
RECENTLY UPDATED REVIEWS
Appliance Repair Roberta
Hank's Television VCR Sales
Your Home Improvement Company - Windows & Bath
Same-day junk removal service in Omaha
worked efficiently
Shadows Classic Restoration
Freedom Flyer, LLC
Aditya Hospital
solar panels installation melbourne
REQUESTED REVIEWSREVIEWS BY CATEGORY |